Szállítási információk
Mennyibe kerül a szállítás?
- Gls házhozszállítás: 1390.-
- Gls csomagpont: 1290.-
- Posta csomagpont: 1190.-
- Posta házhozszállítás 1290.-
- Posta csomagautomata: 990.-
- Utánvét kezelési költség: 390.-
Fizetési lehetőségek
A webáruházban utánvéttel, előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tudsz fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással vagy rendezett bankkártyás fizetéssel tudunk rendelést kiküldeni.
Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség van fizetési módot váltani a rendelésen belül.
Ha nem jó a méret, mit tegyek?
Amennyiben nem megfelelő a rendelt termék mérete, az alábbi lehetőségek közül válaszhatsz
- Csere lehetősége: az átvételtől számított 14 naptári napon belül, bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége bruttó 1590 Ft
- Amennyiben a vételárat szeretnéd visszakapni, jelezd e-mailban: a info@multibrand.hu címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.
Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék, a csere folyamata?
- Emailben jelezd felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretnéd cserélni a terméket
- Kérjük, küldj részünkre jól látható képeket a termékről, a talpáról, a felsőrészről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük a csere terméket
- Amennyiben nem tudsz képeket küldeni a termékről, úgy legyél kedves a számlán található Postázási címre eljuttatni részünkre a terméket, ennek beérkezése és ellenőrzése után tudjuk feladni a cserére kért terméket, melynek díja a kiválasztott szállítási mód szerint alakul
- A visszaküldendő terméket az eredeti saját dobozával és a számla másolatával együtt kérjük, bármilyen papírba vagy nylonba csomagold be, és add át a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát, Neke címet ráírnod nem kell. A csere költsége 1590 Ft
Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
- Küldd vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre (portósan feladott, vagy csomagpontra vagy csomagautomatába küldött csomagot átvenni nem áll módunkban), mely a számla fejlécén zárójelben látható, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag
- Kérjük ügyelj rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezd, hogy szeretnéd visszakapni az árát.
- Kérjük az elállási nyilatkozatot, vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámáját megadva helyezd be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.
Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
- A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba (tehát nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen saját doboza szükséges!) becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk.
- Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldj számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja
- FONTOS: amennyiben hibás terméket kapott vagy a termék szavatossági időn belül meghibásodott, úgy legyél szíves képeket küldeni a hibáról és megvárni, míg kollégáink intézi a szavatossági folyamat előírásait. A terméket saját költségre visszahozatjuk, azonban amennyiben ennek ellenére Fogyasztó feladja a terméket, úgy nem áll módunkban a visszaküldés költségét megtéríteni.
- HIBÁS teljesítés esetén a szavatossági jogok sorrendje szerint első sorban javítást biztosítunk, amennyiben a termék nem javítható, úgy cserét, majd pénzvisszafizetést kérhet. Felhívjuk a figyelmed, hogy a használatot nem befolyásoló, jelentéktelen hiba miatt (pl. aprób buborék a talp öntésénél, kisebb esztétikai hiba eredeti bőr terméknél stb.) elállásnak helye nincs.
- A visszaküldés költségét elállás esetén Fogyasztónak kell állnia