Bocskoros 2005 Kft.

Szállítási információk

Mennyibe kerül a szállítás?

  • Gls házhozszállítás:          1390.-
  • Gls csomagpont:              1290.-
  • Posta csomagpont:           1190.-
  • Posta házhozszállítás        1290.-
  • Posta csomagautomata:     990.-
  • Utánvét kezelési költség:   390.-

Fizetési lehetőségek

A webáruházban utánvéttel, előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tudsz fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással vagy rendezett bankkártyás fizetéssel tudunk rendelést kiküldeni.

Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség  van fizetési módot váltani a rendelésen belül.

Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Amennyiben nem megfelelő a rendelt termék mérete, az alábbi lehetőségek közül válaszhatsz

  • Csere lehetősége: az átvételtől számított 14 naptári napon belül, bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú,  nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége bruttó 1590 Ft
  • Amennyiben a vételárat szeretnéd visszakapni, jelezd e-mailban: a info@multibrand.hu címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék, a csere folyamata?

  1. Emailben jelezd felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretnéd cserélni a terméket
  2. Kérjük, küldj részünkre jól látható képeket a termékről, a talpáról, a felsőrészről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük a csere terméket
  3. Amennyiben nem tudsz képeket küldeni a termékről, úgy legyél kedves a számlán található Postázási címre eljuttatni részünkre a terméket, ennek beérkezése és ellenőrzése után tudjuk feladni a cserére kért terméket, melynek díja a kiválasztott szállítási mód szerint alakul
  4. A visszaküldendő terméket az eredeti saját dobozával és a számla másolatával együtt kérjük, bármilyen papírba vagy nylonba csomagold be, és add át a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát, Neke címet ráírnod nem kell. A csere költsége 1590 Ft

 

Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

  1. Küldd vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre (portósan feladott, vagy csomagpontra vagy csomagautomatába küldött csomagot átvenni  nem áll módunkban), mely a számla fejlécén zárójelben látható, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag
  2. Kérjük ügyelj rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezd, hogy szeretnéd visszakapni az árát.
  3. Kérjük az elállási nyilatkozatot, vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámáját megadva helyezd be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

  • A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba (tehát nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen saját doboza szükséges!) becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk.
  • Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldj számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja
  • FONTOS: amennyiben hibás terméket kapott vagy a termék szavatossági időn belül meghibásodott, úgy legyél szíves képeket küldeni a hibáról és megvárni, míg kollégáink intézi a szavatossági folyamat előírásait. A terméket saját költségre visszahozatjuk, azonban amennyiben ennek ellenére Fogyasztó feladja a terméket, úgy nem áll módunkban a visszaküldés költségét megtéríteni. 
  • HIBÁS teljesítés esetén a szavatossági jogok sorrendje szerint első sorban javítást biztosítunk, amennyiben a termék nem javítható, úgy cserét, majd pénzvisszafizetést kérhet. Felhívjuk a figyelmed, hogy a használatot nem befolyásoló, jelentéktelen hiba miatt (pl. aprób buborék a talp öntésénél, kisebb esztétikai hiba eredeti bőr terméknél stb.) elállásnak helye nincs.
  • A visszaküldés költségét elállás esetén Fogyasztónak kell állnia
Fiókom