Bocskoros 2005 Kft.

Visszaküldési Szabályzat

Rendelésed igyekszünk mihamarabb feldolgozni, a szállítás 1, maximum 8 munkanap alatt történik. Választhatsz a szállítás módja között Posta, GLS házhozszállítást és automatából, illetve csomagponton történő átvételt, igényed szerint. Fizetési lehetőségként utánvét -bankkártyával vagy készpénzzel a futárnál-, banki átutalás vagy bankkártyás fizetés áll rendelkezésedre. Amennyiben nem felel meg a termék számodra, az átvételt követő 14 napon belül jogod van elállni, melyet kérünk, minden esetben írásban is jelezz felénk. Részletes tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben találsz.

https://multibrand.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek

1. Elállás és visszaküldés (magánszemélyeknek)

  • Magánszemélyként a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

  • Előtte kérjük, lépj kapcsolatba velünk:

  • A visszaküldött csomagot a számla fejlécében szereplő postacímre várjuk. Abban az esetben, ha nem találod a postacímünk 2500, Esztergom Eötvös József utca 1. Az előzőtől eltérő címeken nem áll módunkban visszaküldött csomagot átvenni.

    Bocskoros 2005 Kft.

2. Céges vásárlások – Csere és visszaküldés lehetősége

  • Céges vásárlások esetén is lehetőséget adunk a cserére vagy visszaküldésre, azonban ez egy önként vállalt kedvezmény a részünkről, nem jogszabályi kötelezettség.

  • Ilyenkor ugyanazok a feltételek érvényesek, mint magánszemélyeknél: csak új, sértetlen állapotú terméket veszünk vissza.

  • Ha a visszaküldött termék nem felel meg az új állapot követelményeinek, jogunkban áll megtagadni a csere vagy visszavétel lehetőségét.

3. Méretcsere – Ha más méretet szeretnél

  • Ha más méretre lenne szükséged, jelezd ügyfélszolgálatunknak, és cserecsomagot küldünk, aminek díja:

    1.590 Ft (csere szállítási díja).

  • Az új méretet a visszaküldött termék ellenőrzése után postázzuk neked.

4. Visszatérítés feltételei

  • A visszaküldött, sértetlen termék vételárát visszautaljuk.

  • Elállás esetén a visszaküldés díja a Fogyasztót terheli.

  • A visszatérítés, a Fogyasztó bankszámlájára utalásos módon történik.

5. Fontos tudnivalók

  • Kizárólag a ki-/felpróbálás mértékéig használt terméket tudunk visszavásárolni új, eredeti állapotában. Amennyiben használatba vetted, úgy szavatossági joggal élhetsz.

  • A terméket a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen cipősdobozában küldheted vissza, kérjük, helyezd bele bármilyen csomagolóanyagba (papír, zacskó) és úgy zárd le, hogy a dobozt ragasztóanyag ne érje.

  • Amennyiben nem tudod visszaküldeni a termék dobozát, mely elengedhetetlen kelléke, úgy 5000.-Ft kezelési díjat számolunk fel.

  • Használt, szennyezett vagy sérült termék visszaküldése esetén az elállás jogát megtagadhatjuk, hiszen cégünk nem értékesít használt termékeket és Te is új, használatlan terméket kaptál.

6. Képek bekérése cseretermék indítása előtt

A folyamat gyorsítása érdekében kérjük:

  • Küldj fotót a talpról, a felsőrészről, és lehetőség szerint más fontos részletekről is.

  • E-mail címünk: [email protected]

7. Egyéb tudnivalók

  • A visszaküldés költsége téged terhel (kivéve, ha mi hibáztunk).

  • Hibás vagy téves termék esetén természetesen díjmentesen cserélünk vagy visszatérítünk.

  • Jelentéktelen, a használatot nem befolyásoló eltérés (pl. logo hiánya, képtől eltérő színárnyalat, kisebb eltérés a modellben) esetén elállásnak nincs helye, nem minősül hibás teljesítésnek.

Ha bármiben elakadnál, vagy kérdésed van keress minket bátran, szívesen segítünk! Célunk, hogy elégedetten vásárolj nálunk legközelebb is. - [email protected]

Fiókom