Rendelésed igyekszünk mihamarabb feldolgozni, a szállítás 1, maximum 8 munkanap alatt történik. Választhatsz a szállítás módja között Posta, GLS házhozszállítást és automatából, illetve csomagponton történő átvételt, igényed szerint. Fizetési lehetőségként utánvét -bankkártyával vagy készpénzzel a futárnál-, banki átutalás vagy bankkártyás fizetés áll rendelkezésedre. Amennyiben nem felel meg a termék számodra, az átvételt követő 14 napon belül jogod van elállni, melyet kérünk, minden esetben írásban is jelezz felénk. Részletes tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben találsz.
https://multibrand.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek
Magánszemélyként a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
Előtte kérjük, lépj kapcsolatba velünk:
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 70 324 2005
A visszaküldött csomagot a számla fejlécében szereplő postacímre várjuk. Abban az esetben, ha nem találod a postacímünk 2500, Esztergom Eötvös József utca 1. Az előzőtől eltérő címeken nem áll módunkban visszaküldött csomagot átvenni.
Bocskoros 2005 Kft.
Céges vásárlások esetén is lehetőséget adunk a cserére vagy visszaküldésre, azonban ez egy önként vállalt kedvezmény a részünkről, nem jogszabályi kötelezettség.
Ilyenkor ugyanazok a feltételek érvényesek, mint magánszemélyeknél: csak új, sértetlen állapotú terméket veszünk vissza.
Ha a visszaküldött termék nem felel meg az új állapot követelményeinek, jogunkban áll megtagadni a csere vagy visszavétel lehetőségét.
Ha más méretre lenne szükséged, jelezd ügyfélszolgálatunknak, és cserecsomagot küldünk, aminek díja:
1.590 Ft (csere szállítási díja).
Az új méretet a visszaküldött termék ellenőrzése után postázzuk neked.
A visszaküldött, sértetlen termék vételárát visszautaljuk.
Elállás esetén a visszaküldés díja a Fogyasztót terheli.
A visszatérítés, a Fogyasztó bankszámlájára utalásos módon történik.
Kizárólag a ki-/felpróbálás mértékéig használt terméket tudunk visszavásárolni új, eredeti állapotában. Amennyiben használatba vetted, úgy szavatossági joggal élhetsz.
A terméket a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen cipősdobozában küldheted vissza, kérjük, helyezd bele bármilyen csomagolóanyagba (papír, zacskó) és úgy zárd le, hogy a dobozt ragasztóanyag ne érje.
Amennyiben nem tudod visszaküldeni a termék dobozát, mely elengedhetetlen kelléke, úgy 5000.-Ft kezelési díjat számolunk fel.
Használt, szennyezett vagy sérült termék visszaküldése esetén az elállás jogát megtagadhatjuk, hiszen cégünk nem értékesít használt termékeket és Te is új, használatlan terméket kaptál.
A folyamat gyorsítása érdekében kérjük:
Küldj fotót a talpról, a felsőrészről, és lehetőség szerint más fontos részletekről is.
E-mail címünk: [email protected]
A visszaküldés költsége téged terhel (kivéve, ha mi hibáztunk).
Hibás vagy téves termék esetén természetesen díjmentesen cserélünk vagy visszatérítünk.
Ha bármiben elakadnál, vagy kérdésed van keress minket bátran, szívesen segítünk! Célunk, hogy elégedetten vásárolj nálunk legközelebb is. - [email protected]